Публічна оферта


ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПОСТАВКИ, умови оплати і повернення

ПОСТАЧАЛЬНИК: ФОП ЗАРУБІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в особі директора Зарубіна А.В. що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від _________  № , з одного боку, і будь-яка фізична особа, яка прийняла умови даного Договору, уклали цей Публічний Договір у розуміння ст. 633 ЦК України про наступне:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Публікація (розміщення) тексту цього Публічного договору на офіційному сайті Постачальника за адресою: https://victoria.od.ua (далі – Сайт), є публічною пропозицією (офертою) Постачальника укласти цей Публічний договір поставки.

1.2 Даний Публічний договір поставки (далі – Договір) являє собою офіційну пропозицію Постачальника з постачання визначених в даному Договорі товарів дієздатним особам на зазначених нижче умовах та за встановлену плату.

1.3 Цей Договір укладається шляхом повного та безумовного прийняття (акцепту) Покупцем пропозиції на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.

1.4 Даний Договір має юридичну силу відповідно до ст.ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.

1.5 Постачальник і Покупець надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладення та виконання цього Договору.

1.6. Акцептом цього Договору є оплата товару Постачальника на умовах та в порядку, визначеними цим Договором.

1.7. Покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами цього Договору в повному обсязі шляхом акцептування. Укладаючи цей Договір Покупець автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, цін на товари визначені в рахунках Постачальника.

1.8. Якщо Покупець не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1 Постачальник зобов’язується на підставі оформленого замовлення Покупця здійснювати постачання питної води торговельної марки „Вікторія”, у 18,9-літрових бутлях, а Покупець зобов’язується своєчасно приймати її та в повному обсязі здійснювати оплату її вартості на умовах даного Договору. Якість поставленої води торговельної марки «Вікторія» повинна відповідати ТУ У 36.0-42041442-001:2019

2.2 Крім основного товару, яким є питна вода, вказана у п. 2.1. даного Договору, Постачальник на замовлення Покупця, може здійснювати постачання додаткового товару, із асортименту вказаного на Сайті.

2.3 Постачальник на строк дії даного Договору передає Покупцю в заставу бутлі кількість та загальна вартість яких вказується у рахунках на оплату, виданих Постачальником. Заставу за бутлі Покупець сплачує при отриманні першої доставки товару. Покупець має право протягом дії даного Договору збільшити кількість заставної тари, її вартість він оплачує при поставці товару.

2.4 Якщо Покупець має власні полікарбонатні бутлі ємкістю 18,9 л і вони відповідають наступним критеріям: виготовлені ТОВ «Юджин ЛТД», ТОВ «Грайф Україна», ТОВ «Тагол», ТОВ «Азія Ойл Груп», (виробник зазначається на дні бутля), знаходяться у стані, придатному для цільового використання, не містять жодних механічних чи інших пошкоджень, сторонніх предметів, запахів, він має право передати їх на строк дії даного Договору Постачальнику у тимчасове користування для забезпечення потреб Покупця у воді. При поставці води Постачальник проводить обмін порожніх бутлів на бутлі з водою відповідно до замовлення Покупця.

2.5 Підтвердження замовлення на сайті https://www.victoria.od.ua/ є аналогом Вашого підпису в договорі поставки

3. ЦІНИ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

3.1. Покупець оплачує Постачальнику вартість Товару згідно з цінами, вказаними на сайті на момент оформлення замовлення, на підставі наданих Постачальником рахунків та накладних.

3.2. Вартість товару зазначена на сайті із ПДВ і може змінюватися Постачальником протягом строку дії Договору.

3.3.1. Оплатити отриманий Товар готівкою в момент поставки Товару.

3.3.2. Оплатити Товар банківською карткою VISA чи MASTER CARD при здійсненні замовлення через Сайт.

3.4. Загальна ціна Договору дорівнює сумі усіх здійснених поставок Товару, підтверджених видатковими накладними, протягом строку дії Договору.

4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТА УМОВИ ПОСТАВКИ

4.1. Покупець самостійно оформлює замовлення на відповідній сторінці Сайту шляхом додавання товарів у віртуальний кошик за допомогою натискання відповідної кнопки “Магазин”, або зробивши замовлення за номером телефону, вказаним на Сайті.

4.2. Перехід ризиків на воду і бутлі, інший товар, відбувається в момент їх поставки в пункти, вказані Покупцем.

4.3. Поставка здійснюється транспортом Постачальника.

4.4. Сторони погодили, що у випадку зміни пунктів доставки товару з ініціативи Покупця, нові адреси доставки будуть вказуватися в накладних на відвантаження без підписання додаткових угод.

4.5. Постачальник зобов’язується здійснити поставку Товару у погоджений між Сторонами строк, проте не раніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання замовлення та не раніше повного розрахунку Покупця за попередню поставку.

4.6. Постачальник здійснює поставку безкоштовно у випадку здійснення замовлення Покупцем від 1 (одного) бутлів води об’ємом 18,9 л.

4.7. Постачальник здійснює поставку Товару будь-якого асортименту власними силами до 5-го поверху багатоповерхової будівлі включно. Поставка Товару на поверхи з 6-го по 9-ий здійснюється за умови наявності працюючого ліфта, а у випадку, якщо ліфт не працює – Постачальник здійснює поставку не більше 1-го бутля. Поставка Товарів вище 9-го поверху здійснюється виключно за наявності працюючого ліфта. Час очікування Постачальником Покупця у погодженому місці передачі Товару не перевищує 10 хв. У випадку нез’явлення Покупця у зазначений час, Постачальник не несе жодної відповідальності за непоставку Товару.

4.8. Доставка здійснюється при безперешкодному проїзді автомобіля Постачальника до будівлі Клієнта. Неможливість під’їзду транспортного засобу до будівлі (закриті шлагбауми / ворота / відсутність паркувального місця ….) є підставою для відмови в наданні послуги доставки.

5. ОБОВ′ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Постачальник зобов’язується здійснювати постачання Товару Покупцю за адресою і у строк згідно його замовлень.

5.2. Покупець зобов’язується:

5.2.1. Своєчасно передавати замовлення на воду.

5.2.2. Своєчасно і відповідно до умов даного Договору оплачувати поставлений Товар.

5.2.3. Не використовувати бутлі не за призначенням, зокрема не заливати в бутлі будь-яку рідину. Використовувати воду до закінчення терміну придатності, вказаного на бутлях.

5.3. Покупець погоджується отримувати від Постачальника інформацію про його діяльність, товар, послуги та іншу інформацію засобами СМС–розсилок, поштового зв’язку, електронної пошти, телефонного та/або факсимільного зв’язку, електронного секретаря (автообдзвон). Всі звернення Покупця по телефону записуються з метою підвищення ефективності надання Постачальником Послуг. Покупець дає свою згоду на здійснення Постачальником дій по збереженню аудіозаписів телефонних розмов за участю Покупця, зберіганню, використанню й знищенню винятково з метою поліпшення якості поставок, що здійснюються Постачальником. Поширення Постачальником аудіозапису телефонної розмови за участю Покупця дозволяється тільки після одержання попередньої згоди останнього.

6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

6.1. Строк дії даного Договору розпочинається з моменту його акцепту Покупцем шляхом оплати Товару Постачальника та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством (є безстроковим), але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами.

6.2. Постачальник в односторонньому порядку має право припинити дію цього Договору, якщо Покупець:
– не замовляє воду Постачальника протягом 2 (двох) місяців;
– не оплачує її вартість протягом 2 (двох) і більше місяців;
– використовує бутлі не за їх цільовим призначенням.

6.3. Покупець має право на одностороннє дострокове розірвання даного Договору за умови систематичного порушення Постачальником строків поставки Товару.

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. Постачальник за даним Договором несе відповідальність за якість товару та його своєчасну поставку.

7.2. Покупець за несвоєчасну оплату виставлених Постачальником рахунків чи накладних на відвантаження товару сплачує Постачальникові пеню в розмірі 2 % від суми заборгованості за кожен день прострочення оплати.

8. ІНШІ УМОВИ

8.1. Жодна із сторін не має права передавати свої права за даним Договором третій стороні без письмової згоди іншої сторони.

8.2. Даний Договір (оферта) є офіційним документом Постачальника, має юридичну силу та публікується в Інтернеті на офіційному сайті Постачальника. Відсутність підписаного між Сторонами екземпляру Договору на паперовому носії, із проставленими підписами сторін, у випадку проведення по ньому фактичної оплати Покупцем за отриманий ним товар, не є підставою вважати даний Договір не укладеним.

8.3. Сторони погодились, що договір набирає чинності з моменту підтверженні і оплати замовлення

9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

9.1. Жодна зі сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за невиконання зобов’язань за цим Договором, обумовлене дією обставин непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних за даних умов обставин, що виникли всупереч волі і бажання сторін і які не можна передбачити або уникнути, в тому числі оголошена чи фактична війна, громадянські заворушення, епідемії, блокада, ембарго, пожежі, землетруси, повені та інші природні стихійні лиха, а також видання актів від державних органів.

9.2. Свідоцтво, що видане відповідною торгово-промисловою палатою або іншим компетентним органом, є достатнім підтвердженням наявності і тривалості дії непереборної сили.

9.3. Сторона, що не виконує свого зобов’язання внаслідок дії непереборної сили, повинна негайно сповістити іншу сторону в таких обставинах і їх вплив на виконання зобов’язань за Договором.

9.4. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов’язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.

ПОСТАЧАЛЬНИК :

Фізична Особа-Підприємєць ЗАРУБІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 

67731, с.Удобне, Білгород-Дністровского району Одеської области

ЄДРПОУ   , ІПН 

IBAN

Оплата та доставка

Умови доставки:

Постачальник здійснює поставку Товару будь-якого асортименту власними силами до 5-го поверху багатоповерхової будівлі включно. Поставка Товару з 6-го поверху здійснюється за умови наявності працюючого ліфта, а у випадку, якщо ліфт не працює – Постачальник здійснює поставку до парадного. Час очікування Постачальником Покупця у погодженому місці передачі Товару не перевищує 10 хв. У випадку нез’явлення Покупця у зазначений час, Постачальник не несе жодної відповідальності за непоставку Товару.

Етапи доставки

Адресна доставка:

1) Оберіть в інтернет-магазині необхідні товари.
2) Вкажіть день та час доставки.
3) Сплатіть замовлення.
4) Отримайте замовлення за вказаною адресою.
5) Насолоджуйтеся смачною та корисною водою!

Самовивіз зі складу:

1) Оберіть в інтернет-магазині необхідні товари.
2) Сплатіть замовлення.
3) Зачекайте на дзвінок від оператора, який підтвердить замовлення.
4) Отримайте замовлення на складі компанії.
5) Насолоджуйтеся смачною та корисною водою!

Умови оплати

Ви можете оплатити замовлення двома способами:

Готівковий розрахунок

Під час доставки Ви можете оплатити замовлення готівкою. 

Безготівковий розрахунок

Роблячи замовлення на сайті, ви можете відразу оплатити його банківською карткою VISA чи MASTER CARD.

Оплата надається без комісії. Платежі здійснюються перерахуванням коштів з банківських карт при наявності можливості здійснення інтернет-платежів, наданих вашим банком, що випустив банківську карту.

Про наявність можливості здійснення інтернет-платежів з використанням банківської картки, ви можете дізнатися, звернувшись до вашого банку.

Послуга оплати здійснюється відповідно до Правил міжнародних платіжних систем на принципах дотримання конфіденційності і безпеки здійснення платежу, для чого використовуються найсучасніші методи перевірки, шифрування і передачі даних по закритих каналах зв’язку. Введення даних банківської карти здійснюється на захищеній платіжній сторінці банку-партнера, що надає послугу. Для коректного введення необхідно уважно і точно, дотримуючись послідовність цифр і букв, ввести дані так, як вони зазначені на вашій карті:

Номер карти (як правило, вказано на лицьовій стороні банківської карти і складається з 16-и цифр. Наприклад: 0123 4567 8901 2345;

Власник карти (як правило, вказано на лицьовій стороні банківської карти англійською мовою великими літерами. Наприклад, IVANOV IVAN);

Термін дії карти (як правило, вказано на лицьовій стороні банківської карти – місяць і рік, до якого дійсна карта. Термін дії карти вводиться цифрами. Наприклад, 12 (вводиться в поле місяці) і 17 (вводиться в поле року), що означає, що карта дійсна до грудня 2017 року);

CVV2 або CVC2 код карти (як правило, вказано на зворотному боці банківської карти і складається з 3-х цифр. Наприклад, 123).

АДРЕСА:
ОДЕСА, УЛИЦЯ МАЛІНОВСКОГО 16Б

ТЕЛ.:
+3 8066 456 76 69
ПОШТА:

RECEPTION@VICTORIA.OD.UA